דלג לתוכן הראשי

מדיניות החזרת מוצרים וביטולי עסקאות



מדיניות החזרת מוצרים
מדיניות החזרת מוצרים וביטולי עסקאות

1. האמור בפרק זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981, (להלן לפי ההקשר: "החוק" ו - "התקנות").
2. הלקוח זכאי לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
3. תנאים לביטול העסקה הינם כדלקמן (להלן: "התנאים לביטול").
א) הודעה על ביטול העסקה באמצעות שיחה טלפונית למוקד שירות הלקוחות של "HDECOR" או באמצעות טופס הפנייה באתר (להלן: "הודעת הביטול").
ב) החזרת המוצר למחסני "HDECOR" בהתאם לכתובתה כמפורט בתקנון זה.
ג) החזרת המוצר באריזתו המקורית כל עוד האריזה אינה נפתחה 
בצירוף חשבונית.
ד) החזרת המוצר מותנית בכך שהמוצר לא נפגם ו/או לא נעשה בו שימוש או נפתח האריזה
פתיחת האריזה נחשבת כשימוש המוצר ואינה ניתנת להחזרה / ביטול .
ה) סכום העסקה אינו נמוך מ - 200 ₪.
ו) החזרת המוצר מותנית בכך שהמוצר לא הורכב בבית הלקוח.
ז) החזרת המוצר מותנית בכך שהמוצר לא יוצר במיוחד עבורך על פי מידות או דרישות מיוחדות.
יובהר כי כל התנאים האמורים חייבים להתקיים לצורך ביטול העסקה ואם אחד התנאים איננו מתקיים , אזי לא תתאפשר ביטול העסקה.
4. כנגד החזרת מוצר בתוך 14 יום ממועד מסירת הודעת ביטול, יינתן שובר זיכוי אשר יהיה בתוקף לשנתיים מיום מסירתו (להלן: “שובר זיכוי”). שובר הזיכוי ישלח אליך לכתובת הדוא”ל שמסרת במועד הקנייה באתר.
5. במקרה של ביטול עסקה, הלקוח יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או ב- 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (להלן: "דמי ביטול"), וכן בהוצאות משלוח ובעמלה בגין סליקת כרטיס האשראי.
6. במקרה בו הודעת ביטול התקבלה לפני שליחת המוצר ללקוח, לא יחויב הלקוח בעלות המוצר ו/או בדמי המשלוח.
7. החזר כספי יינתן עפ"י האמור בחוק, בכפוף להתקיימות התנאים לביטול וכמפורט להלן (להלן: “תנאי החזר כספי”).
א) המוצר נשוא העסקה שבוטלה הוחזר למחסניה של "HDECOR" בתוך 48 שעות מרגע הודעת הביטול ובתנאים המפורטים בסעיף 63 לעיל.
ב) החזר כספי יינתן בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצר ובאותו האופן בו נעשה התשלום, והכל בכפוף ללוחות הזמנים של חברות כרטיסי האשראי.
8. הוצאות משלוח החזרת מוצר יהיו על חשבון הלקוח. האמור יחול גם במקרה בו "HDECOR" תשלח שליח מטעמה לבית הלקוח לצורך איסוף המוצר והחזרתו למחסניה.
9. במקרה של ביטול עסקה בשל פגם במוצר, לא ייגבו דמי ביטול והחזר כספי יינתן בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, בכפוף להחזרת המוצר למחסני החברה בתוך 48 שעות ממועד הודעת ביטול.
10. יובהר כי מצבו של המוצר שהוחזר, שלמותו ותקינותו יוערכו על ידי "HDECOR" בלבד והנך מוותר בזאת ויתור מלא ומוחלט על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.
11. קבלת החזר כספי בגין החזרת מוצר אשר נרכש במסגרת מבצע ו/או סוף עונה, תתאפשר רק לאחר החזרת המוצר פיזית למחסניה שלHDECOR בתוך 48 שעות מהמועד בו סופק לך.
12. לא יינתן החזר כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון פריטים שנמכרו כפריט שני במבצע או מתנות.
13. במקרה של החזרת מוצר אשר נרכש בהנחה או כחלק ממבצע, ינוכה מסכום ההחזר סך בשיעור של 5% משווי הפריט או סך של 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
71 מוצר מתצוגה או עודפים אינו ניתן להחזרה והחלפה. באחריותך לבדוק היטב ולוודא את תקינות ושלמות המוצר טרם איסופו ו/או קבלתו על ידך.
15. באפשרותך לבקש במעמד ביטול העסקה החלפה של המוצר שנרכש או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת במקום החזר כספי.
16. "HDECOR" תהא רשאית לבטל את העסקה כולה או חלקה במקרים הבאים:
א) נפלה טעות בתיאור המוצר או במחירו.
ב) המוצר המוזמן אזל במלאי.
ג) במקרה של תקלת תקשורת שאירעה באתר אשר גרמה לשימוש לא תקין של משתמשי האתר.
ד) במקרה של כוח עליון אשר ימנע את השלמת המכירה או אספקת המוצר שנרכש. ובכלל זה: שטפון , שריפה ,אירוע בטחוני, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר שאינו בשליטתה של "HDECOR".
ה) הודעת ביטול מצד "HDECOR" תימסר באמצעות טלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני. הלקוח נותן בזאת את הסכמתו לקבלת הודעת ביטול כאמור באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני שנמסר על ידו.



מדיניות משלוחים
1. ככל שתבקש כי המוצר יסופק לך באמצעות שליח, לרבות באמצעות שליח אישי זמן אספקה 7-14 ימי עסקים חברתנו תעשה את כל המאמצים לספק את המוצרים בזמן המהיר ביותר
הזמנתך תסופק באמצעות שליח של חברת השליחויות עימה התקשרה HDECOR, בהתאם לסוג המוצר הנרכש ומשקלו ובהתאם לכתובת שנמסרה על ידך במעמד הרכישה.
2. במקרה שתבקש לשנות את הכתובת למשלוח המוצר שנרכש על ידך, יחל מניין ימי העבודה הנספרים לאספקת המוצר מיום אישור בקשת שינוי הכתובת על-ידי "HDECOR".
3. "HDECOR" תעשה כל שביכולתה לשמור על רמת שירות גבוהה. עם זאת יובהר כי "HDECOR" אינה אחראית להתנהלות חברת השליחויות עימה היא התקשרה (בניגוד לשליח אישי) ו/או לעיכובים ו/או לשינויים שאינם תלויים בה ושאינם בשליטתה, לרבות איחור או עיכוב אשר הינו תוצאה של כוח עליון ולרבות איחור או עיכוב הנובע ממחדל של חברת השליחויות.
4. יום ושעת האספקה יתואמו עמך ישירות על ידי חברת השליחויות, לפי ההקשר, במידת האפשר.
5. במקרה של איחור באספקה מסיבה שבשליטתה של HDECOR , תהא רשאי לבטל את הזמנתך ולקבל החזר כספי.
6. דמי משלוח וכן זמני אספקה לישובים מרוחקים כגון: ישובים הממוקמים בקו הירוק ומעבר לו, ערבה ואילת, ייתכן ויהיו שונים מדמי המשלוח וזמני האספקה הרגילים לפי העניין, והודעה על כך תימסר לך על ידי "HDECOR" מוקדם ככל הניתן. בנסיבות כאמור, תהיה זכאי לבקש את ביטול העסקה ובלבד שהודעת הביטול ניתנה מיד עם הודעת "HDECOR" על דמי המשלוח ו/או זמן האספקה האחרים ובכפוף להוראות פרק "ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים" המפורטים בתקנון זה להלן.
7. מסירת המוצר הינה אישית, קרי לידך בלבד ובכפוף להצגת תעודת מזהה במעמד המסירה. ככל שתבקש כי אדם מטעמך יקבל את המוצר, הנך נדרש להעביר לHDECORאת פרטיו המלאים והמוצר שנרכש יימסר לו בכפוף להצגת ייפוי כוח חתום על ידי הרוכש ותעודה מזהה.
חוק הגנת הצרכן
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"